|▓|وب تفریحی لول سرا|▒|




   |▓|وب تفریحی لول سرا|▒|


   اگه تونستی نخند
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 64137
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

یه آدم خسته ی تنها:اگه از مطالب خوشتون اومد کپی آزاده چون خودمم کپی میکنم.| دوستان مایل به ت بادل لینک از سیستم تبادل لینک میتونن استفاده کنن اگر نشد نظر بدید لینک کنم.| تو ماه را بیشتر از همه دوست می‌داشتی و حالا ماه هر شب تو را به یاد من می‌آورد می‌خواهم فراموشت كنم اما این ماه با هیچ دستمالی از پنجره‌ها پاك نمی‌شود...... ممنون از وقتی که گذاشتید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ◄طنز آخر خرداد 92

 

شما یادتون نمیاد یه مسترابایی بود به صورت ذوزنقه ، خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین !
لامصب تونل وحشتی بود واسه خودش …
.
.
ﻣﺎ ﺯ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻢِ ﯾﺎﺭﯼ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ؛ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺩﮐﺘﺮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻗﺮص ضد ﺗﻮﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﻻﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻢ !
.
.
بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب …
جاتون خالی داشتم سکته میزدم ، سریع قطع کردم ، سیم تلفنم کشیدم ، رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم !
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم !!!
.
.
من نمی دونم اول هندزفری اختراع شد بعد گره کشف شد یا اول گره کشف شد بعد هندزفری !!!
.
.
من وقتی میرم یه مهمونی که خیلی هم باهاشون رودربایستی دارم ، وقتی که یه سکوت مسخره حکمفرما میشه اونوقت از شکمم صدای حیوانات ماقبل تاریخ درمیاد که همه میگرخن !
اصن ی وضعی !
باغ وحشیه واسه خودش !
.
.
یه بارم اومدم مسخره بازی دربیارم به بابام گفتم ددی ، یهو دیدم با آرپیجی تو کوچه دنبالمه !
.
.
اینجوری که داریم پیش میریم چند وقت دیگه باید به دخترا بگیم : مگه پسری که ابروهاتو برداشتی ؟
.
.
یادش بخیر ﭼﻪ ﺫﻭﻗﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻌﻠﻢ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﮔﭻ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﯿﺎﺭ ! ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺸﻌﻞ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺭﻭ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﻤﻮﻥ …

.
.
بعضی وختا که دارم با آهنگ پلی شده همخونی میکنم حس میکنم صدام واقعا مثل همون خواننده صاحب اثره ؛ بعد یه لحظه آهنگو قطع میکنم و شروع میکنم واسه خودم میخونم …
فقط نمیدونم چرا هر دفه که اینکارو میکنم امیدم به زندگی خیلی کم میشه !
اصن حالم بد میشه ، از شما چه پنهون همون حالت تهوع !
.
.
یه ﺩﻭﺳﺖ ﭼﯿﻨﯽ ﺩﺍﺷﻢ ﺑﺮﺍﻯ ﻋﻴﺎﺩﺗﺶ ﺗﻮ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﺨﺘﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﺪﻡ … ﺩﻭﺳﺖ ﭼﯿﻨﯿﻢ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ : ﭼﻴﻨﮓ ﭼﻮﻧﮓ ﭼَﻦ ﭼﻮﻭﻥ ﻭ ﺟﺎﻥ به جان آفرین تسلیم کرد !
منم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و ﺑﺮﺍﻯ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﭼﻴﻦ ﺳﻔﺮ ﻛﺮﺩﻡ  ﺍﻭنجا ﺍﺯ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﭼﯿﻨﯽ ﻣﻌﻨﯿﺶ ﺭﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﻭ ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺩ ﭼﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ معنیش اینه که : ﭘﺎﺗﻮ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺷﻴﻠﻨﮓ ﺍﻛﺴﻴﮋﻥ ﻭﺭﺩﺍﺭ …
خو به من چه ؟؟؟ عین آدم میگفت دیگه ! خدا بیامرزتش …
.
.
اومدم به دختر فامیلمون اس ام اس بنویسم “? salam khoobi”
دستم خورد به “a” شد “? asalam khoobi”
الان خبر دادن از ذوق غش کرده بهش سرم وصل کردن !
یه همچین آدم محبوب و جنتلمنی هستم …
.
.
ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﺮﻥ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﻪ ﻭﯾﺰﺍﺷﻮﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﺸﻪ ، ﻣﻨﻢ ۳ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺍز دستش ندم !
.
.
دارو چیست ؟
دارو عبارت است از مجموعه عوارض جانبی که بعضا اثرات درمانی هم دارد و برای رفع این عوارض جانبی داروهای دیگری تجویز میشوند که خود این چرخه را تا نابودی کامل بیمار طی میکنند !
.
.
عشق وقتی بشود دات کامی
حاصلش نیست جز ناکامی
نتیجه گیری : برید عشق های دات آی آری پیدا کنید !
.
.
من بررسی کردم دیدم درست کردن شکم سیکس پک خیلی سخته ، همین شکم ایربگ که الان دارم بهتره ؛ تو تصادفات ایمن تر هم هست !!!
.
.
اینایی که فک میکنن از من بهترن ، خدایی چه اعتماد به نفسی دارنا !؟!
.
.
آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی “گلِ من الان میام ، تا ببینمت بای بای”توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن ؟
نه جدی نگاه کن !
حالا هنگ کن !
کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم ! فک کنم نابغم …
.
.
فقط تو ایرانه که بیسکوییت رنگارنگ و آدامس موزی خودش به عنوان یه واحد پول مستقل به حساب میان !
.
.
تا دست به جزوه میشم ، جزوه میگه : بیـاع اع اع اع اع دوری کنیم از هــَــَــَــَـم …
.
.
ﮐﻨﺎﺭﻡ هستی و ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ …
ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺷﺎﻋﺮ این بوده که ﮐﻼ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﺕ ﻓﺮﻕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !!!
.
.
فکرشو کن ، دغدغه زندگی دخترا رنگ ناخوناشونه ؛ اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم خشتکم پاره نباشه یِوَقت !
.
.
اﺻﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺗﻮﻫﻴﻦ ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭ ﺍﺳﺖ !
ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺗﻮ ﭼﻴﺰﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺱ ﻓﻬﻤﻴﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ …
البته این نتیجه رو بعد از اینکه جواب امتحانام اومد کشف کردم !!!
.
.
داریم به نقطه ایی میرسیم که مثلن بریم آرایشگاه بگیم اندازه ۱۵۰۰تومن موهامو بزن …
.

.
ﻣﺎ ﭘﺸﺖ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ که ﭘﺸﺘﻤﻮﻥ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﯿﻢ ﭼﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﻠﻮﯾﯿﻢ ﺍﺯﺷﻮﻥ !

.
.
اینترنت ما هم شده ناسرعت پرمحدود …
.
.
خمیازه پیامی از بدن هست که اعلام میکنه ۱۰درصد از باتری باقی مونده …
.
.
بچه که بودم یه آبمیوه گیری داشتیم که وقتی روشنش میکردیم رسما رم میکرد و علاوه بر صدا و ویبره میرفت یه دوری هم میزد تو آشپزخونه ! بعد بابام همش منو مامور میکرد اینو نیگر دارم تا خودش هویجا رو آب بگیره … دقیقن حس اون کارگرایی رو داشتم که آسفالت رو سوراخ میکنن !
.
.
سرگذشت کلمه “سلام” به مرور زمان در اس ام اس های مردم ایران :
سلام علیکم
سام علیکم
علیکم
سلام
سلم (SLM)
سم
س
.
.
از دختره یه جزوه خواستم … امروز منو صدا کرده میگه چرا رک و راست حرف دلتو نمیزنی ؟؟؟
.
.
اگه میخوای چیزیو قایم کنی که هیچوخت نبینیش ، قایمش کن لای جزوه های درسی !
.
.
امروز که از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم :
زندگی چه می گوید ؟
جواب را در اتاقم پیدا کردم :
سقف گفت : اهداف بلند داشته باش !
پنجره گفت : دنیا را بنگر !
ساعت گفت : هر ثانیه با ارزش است !
آیینه گفت : قبل از هر کاری به بازتاب آن بیندیش !
تقویم گفت : به روز باش !
در گفت : در راه هدف هایت سختی ها را هُل بده و کنار بزن !
زمین گفت : با فروتنی نیایش کن !
و در آخر تخت خواب گفت : ولش کن بابا بگیر بخواب !!!
.
.
وقتی داری درس میخونی تازه میفهمی که بحث های شبکه ۴ هم خیلی سودمند و پرهیجانه

 


نظرات شما عزیزان:

mohammadamir
ساعت21:05---4 شهريور 1392
سلام به شما دوست عزیز

معتبر ترین سایت های کسب درامد با بیش از بیست میلیون کاربر
آیا می خواهید در شرایط بد اختصادی جامعه در امد خوبی داشته باشید ؟
ایا می خواهید درامد خود را افزایش دهید؟

آیا می خواهید شغلی خانگی داشته باشید ؟
ایا با وجود داشتن لیسانس بیکار هستید؟
ایا از درامد خود رازی نیستید ؟
ما به شما شغلی و درامد از درون خانه را پیش نهاد می کنم
از همین الان با ما همراه باشید شما هم می توانید درامدی میلیونی داشته باشید تنها از روزی چند ساعت کار کردن در خانه
اکنون معتبر ترین سایت ها برای کسب درامد اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم
این سایت دارای سابقه طولانی دارای پرداخت و اعتبار زیاد هستند شما هم می توانید
سایت های زیر را من به شما پیشنهاد می کنم که عضویت در انها اسان و رایگان هست
فقط لازم است که روزی 1 ساعت وقت بگذارید .
شما پس از عضویت در این سایت ها می توانید اطلاعات لازم را در ادرس زیر به دست بیاورید
برای عضو شدن روی بنر های زیر کلیک کنید
به شما سایت های زیر را پیشنهاد می کنم
1. neobux امکان مشاوره برای موفقیت شما راهنمایی برای نقد کردن پول ها و موفقیت در این سایت 20$ روزانه http://www.neobux.com/?rh=6D6132303530
2.http://www.probux.com/?r=ma2050 probux
3. 10%سود ماهیانه از خرید سهام uinvest شرکت ثبت شده در اوکراین و آمریکا https://uinvest.com.ua/get-funds/?amigosid=91361
4.http://www.clicksia.com/index.php?ref=ma2050 clicksia
5.http://www.incentria.com/index.php?ref=ma2050 incentra
6.اجاره سی پی یو !!!!!!! https://coingeneration.com/auth/new/290374
7.http://buxp.org/?r=ma2050 buxp
8. با مراجعه به آدرسی که در پایین درج خواهم کرد می توانید می توانید اطلاعات کافی کسب کنید این سایت ها بر اساس مشاهده تبلیغات آنها مقداری پول به شما می دهند یعنی شما تنها نیاز به انجام این کار در روز دارید برای رسیدن به درامد
اگر می خواهید تازه شروع کنید حتما در 5 سایتی که نام بردم عضو شوید زیرا این سایت ها کاملا تست شده هستند و شما به دلیل نداشتن تجربه در دام سایت های کلاه بردار نخواهید افتاد
برای راهنمایی حتما باید در دو سایت اول عضو شوید .
برای اموزش ساخت حساب های پیزا و غیره از راهنمایی های من می توانید استفاده کنید ایمیل پشتیبانی mohammadamir.adhami@yahoo.com
پیشنهاد می کنم که همزمان با 10 سایت کار کنید اگر می خواید به در امد میلیونی برسید
برای مطالعه بیشتر http://onlinejob2050.mihanblog.com


مدیر چهلستون
ساعت21:41---16 مرداد 1392
سلام. وبلاگ جالبی داری.وب سایت منم با کلی مطالب جالب و به دردبخور به روز شده .یه سری به ما بزن. لطفا از ما حمایت کن و با نظراتت کمکم کن. منتظرتم


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : آر اس | تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب